Glöggmys hos Hudvård hos Christel

I lördags var det glöggmys hos Hudvård hos Christel i Göteborg, vilket innebar glögg, lussebullar och massa bra erbjudanden! Jag kom självklart därifrån med massor! Hoppas inte ni börjar bli trötta på att se Maria Åkerberg på bloggen, för här kommer mera!
 
Här är alla produkter jag fick med mig hem i lördags:
 
 
- Julerbjudande Ansikte: Face Dream - ansiktskräm för torr hud. 295kr/100ml (ord. pris 395kr)
- Face Balm Rose - Ökar fukthalten i huden och skyddar mot kyla. 130kr/10ml
- Neroli Freshener - Innehåller balanserande nerolivatten för alla hudtyper. 165kr/125ml
- Julerbjudande Händer & Fötter: Hand Cream, Foot Cream, Myrrh Cuticle Oil. 250kr (ord. pris 345kr)
- Tvättsvamp Cellulosa Ansikte. 12kr
- Erbjudande Resekit torr hud: Olive Cleansing, Papaya Peeling, Neroli Freshener. 99kr
- Julerbjudande Kropp: Body Scrub, Hair & Body Shampoo Rosemary, Peelingvantar. 145kr (ord. pris 225kr)
- Hair & Body Shampoo Lemongrass
#1 - - Evelina:

Har Maria åkerberg fotcreme och handreme- jag är fast! Super bra!
Hennes lotion, vit choklad, är oxå super!!!

Svar: Jag älskar också fotkrämen och min mamma älskar handkrämen. Åh vit choklad-lotion det låter gott! Har varit lite sugen på att prova Body Balm White Chocolate.
Omygloss