gloMinerals Metallic Smoky Eye Kit

Jag blev helt till mig av lycka igår när den här fantastiska paletten damp ner i min brevlåda. Jag fick den skickad från cosmedic som är distributör för gloMinerals. Paletten har jag suktat efter otroligt länge och swatchat riktigt många gånger, i princip varje gång jag varit inne på Grand Parfymeri sen i våras (och det är en del gånger). Den innehåller jordnära brunguldiga, skuggor som har perfekt mängd skimmer.
 
Skuggorna är väldigt pigmentrika och krämiga, därför blir finishen perfekt (ja, perfekt) och skuggorna enkla att sudda ut. Tanja som driver bloggen Beauty by Tanci har skrivit om den här paletten ett flertal gånger, hon använder den ofta till brudsminkningar, och det förstår jag verkligen, för jag känner mig verkligen vacker efter att ha sminkat mig med de här skuggorna. De ger ett markerat, men ändå mjukt intryck och framhäver min ögonfärg bra. Jag är kär.
 
Priset för en sån här palett är 479kr, vilket kan kännas rätt saftigt. Men delat på fyra blir det ca 120kr per skugga, vilket helt klart är ett rimligt (och bra!) pris. Paletten finns att köpa hos glominerals.nu och hela december ut får du gratis VIP-brons medlemskap (5% rabatt och ALLTID gratis frakt) under hela 2013 om du registrerar dig på hemsidan och sedan mailar "VIPbrons" till [email protected]
 
 
 
Med blixt
 
Med blixt
Utan blixt
 
Med blixt
 
Utan blixt
 
Med blixt
 
 
#1 - - Lotta:

Den måste jag få prova imorgon!!!

Svar: Det får du!
Omygloss

#2 - - Tovelise:

Hej Lisa,
Vilket trevligt blogginlägg du skrivit om glominerals Metallic Smoky Eye Kit. Jag håller verkligen med dig. Der är lätt att bli kär i den.

Svar: Ja den är verkligen helt underbar! Kolla gärna in inlägget "Nyårsmake med gloMinerals Metallic Smoky Eye Kit" där jag sminkat mig med paletten.
Omygloss