Godis från och erbjudanden på gloMinerals

gloMinerals var huvudsponsorn för Beauty Night by Tanci vilket jag storgillade. Min flytande foundation därifrån är min älskling och har varit hela året. Den färgen jag har just nu börjar bli för mörk för mig så jag har under ett litet tag varit i behov av en ljusare nyans. Jag blev därför helt sprudlande av glädje när de berättade att de skulle prova ut färger så att vi alla skulle få med oss en satin liquid och en pressed base var. Skönt att få en färg som passar min bleka vinterhy och dessutom ska de bli jättekul att prova pressed base som pratats så gott om hos Beauty by Tanci.
 
Beauty Night by Tanci ägde rum på Advanced Skin Care i Göteborg, en hudvårdssalong som främst fokuserar på kost. Hudvårdssalongen säljer gloMinerals både i butiken och på deras webshop glominerals.nu. Jag har fått chansen att ge VIP-brons medlemskap för 2013 till alla mina läsare! Detta innebär 5% rabatt på glominerals sortiment och ALLTID fri frakt. Registrering sker på www.glominerals.nu och för att aktivera rabatten mailar ni koden VIPbrons till [email protected].
 
Advanced Skin Care firar 2 års jubileum just nu. De har ett erbjudande där man får komma 2 på "Avancerad Hudvårdsbehandling 75 minuter" men betala för 1. Då får man först ansiktsbehandling och sen 30 minuter kost och näringsprofil. Erbjudandet gäller t.o.m 31 december.
 
gloMinerals Protective Liquid Foundation Satin Liquid II - Natural Light, Pressed Base - Natural Fair,
Celsius som också sponsrade kvällen
 
Nimue Rejuvenating Mask, Gojibär
Kul fakta! Visste du att gloMinerals härstammar från Jane Iredale? Det fick jag lära mig igår. Väldigt roligt tycker jag, för jag har varit störtförälskad i Jane Iredale och nu tycker jag lika mycket om gloMinerals. Skillnaden på gloMinerals är att de har malt ner sina mineraler 3 gånger så mycket, vilket innebär att man inte behöver buffa in de i huden lika mycket som andra mineralfoundations.