Vanilla by Alyssa Ashley

En vaniljparfym trodde jag absolut inte skulle vara något för mitt sinne, eftersom jag inte alls är något fan av starka, söta dofter utan mer en DKNY Be Delicious person. I vanliga fall brukar jag alltså inte gilla vaniljparfymer eftersom de luktar alldeles för sött och konstgjort. Men den här, åh den här! Den luktar verkligen som vanilj ska göra. Jag sprayade på mig den dagen efter Beauty Night by Tanci för första gången, och jag kunde bokstavligt talat inte sluta dofta på min arm. (TIPS! Ge bort i julklapp till någon du tycker om).
 
Ett stort plus med den här parfymen är också att den finns att köpa i flera olika storlekar, jag tycker verkligen inte om att ha för stora flaskor eftersom jag använder så lite parfym och de tar då aldrig slut!
Pris: 95kr/15ml 179kr/25ml 259kr/50ml hos eleven.se
 
#1 - - Ninni:

Den där var faktiskt riktigt trevlig, först såg jag bara Alyssa Ashley och deras signaturparfym är ju mysk och det avskyr jag. Men jag är väldigt nöjd! Perfekt vardagsdoft.

Svar: Mysk är ingen favorit hos mig heller. Vanilj brukar inte vara det, men den här var verkligen något speciellt! Bra och liten flaska också :)
Omygloss

#2 - - FELICIA:

Åh den luktar så gott :)

Svar: Ja den är en riktig goding :)
Omygloss