Clarins Colour Breeze Spring Collection



Clarins vårkollektion innehåller ljusa härliga färger. Det som gjorde mig mest exalterad över den här kollektionen var de flytande rougen. Min grymma faster lyckades köpa ett i exakt den färgen jag ville ha i födelsedagspresent.

De flesta produkterna finns fortfarande tillgängliga hos feelunique.


Clarins Colour Breeze Face & Blush Powder (£27)


Eye Quartet Mineral Palette - Blue Sky (£27)


Gloss Prodige Intense Colour & Shine Lip Gloss (£13.95)
Finns i färgerna: Chocolate, Rose, Nude, Grenadine, Candy, Raspberry, Blackberry, Papaya


Instant Light Blush (£17.10)
Finns i tre olika färger: Vitamin Pink, Coral Tonic, Brown Fizz


Wonder Length Mascara


Joli Rouge Lipstick i färgerna: Poppy Red och Baby Pink


Joli Rouge Brilliant Perfect Shine Sheer Lipstick i färgerna: Pink magnolia och Pink Coral
#1 - - Omygloss:

Hej gumman, undrar hur bra den mascaran är??? Den jag har är ju bara såååååååååå bra, har du skrivit om den jag har? Puss och krya på dig. Mamma

#2 - - Omygloss:

Jag har provat den för flera år sen och har för mig att jag tyckte den var bra då, men är sugen på att prova den igen. Nej jag har inte skrivit om den du har för jag har inte provat den :)

Puss!