Januari Favoriter




Argan Secret Miracle 10 Leave-In Spray Treatment
Det är verkligen inne med håroljor just nu. Jag förstår verkligen hypen när jag provat denna. Den här håroljan gör håret underbart mjukt och innehåller knappt någon silikon (vilket jag sett att många andra håroljor gör).

Lush Glögg Shower Gel
Den här shower gelen köpte jag på julrean för 50% av ordinarie pris. Ett riktigt kap, för den här är helt underbar. I början luktar den cola-nappar men efterdoften är helt klart julig. Jag älskar den!

Clarins Instant Light Natural Lip Perfector - Rose Shimmer
Det här läppglanset var med i månadens favoriter två gånger förra året. Jag fick en ny tub i julklapp och jag har ärligt talat använt den varje dag sen julafton. Så jag kunde inte bara inte ha med den i Januaris favoriter. Det här är helt klart mitt all time favourite-lipgloss.

L'Oreal Touche Magique Concealer
En riktigt bra concealer för mörka ringar! Vet dock inte vilken färg jag använder eftersom det verkar som jag tagit bort den lappen.
#1 - - evelina:

det där läppglanset ska jag testa nästa gång jag ska inhadla nytt, läste och såg att du gillade det väldigt mycket, och jag tror jag skulle gilla det lika mycket jag med! älskar färgen!!

tack för en bra blogg!

#2 - - Omygloss:

Det måste du göra! Jag brukar väääldigt sällan köpa samma produkt två gånger (speciellt i rad) eftersom jag gillar att prova nytt och för att jag alltid är på jakt efter något bättre. Men nu har jag verkligen hittat mitt absoluta favoritläppglans och är inne på min andra tub som sagt. Kan inte prata gott nog om det här läppglanset eftersom det är så mjukgörande dessutom.



Finns på feelunique för bästa priset!

#3 - - Samantha:

Var köper du Argan Secret Miracle 10 Leave-In Spray Treatment ?? Och vad kostar den ?!

#4 - - Omygloss:

Samantha: Jag fick den i julklapp. Vet att den finns hos många frisörer här i göteborg (bland annat Ikon som jag går till). Vet tyvärr inte vad den kostar, men vet att den är billigare än exempelvis morroconoil och macadamia (och innehåller dessutom bättre ingredienser!).



Jag hittade på Klippotekes hemsida att den kostar 225kr för 118ml. Jag hittar tyvärr inga sidor på nätet som säljer den än!