Recension: Lily Lolo Mineral Foundation

Efter att ha läst mycket gott om Lily Lolos mineralfoundation kunde jag inte längre stå emot att prova den. När mamma beställde ett provpaket från lilylolo.co.uk fick jag två av proverna som inte passade henne med mig hem.

Vad jag vet blev mamma riktigt förjust i den. Jag tycker också att det är en riktigt bra foundation. Lily Lolos foundation är den enda mineralfoundation jag provat som ger ett matt resultat. Jag är dock med förtjust i foundations med mer lyster i, så det här är ingen jag kommer köpa igen. Men jag kan verkligen rekommendera den till er som vill ha en matt yta!

För er som är mer som jag och vill ha lite extra lyster kan jag rekommendera TiKeis mineralfoundation. Priset på de båda skiljer inte speciellt mycket.

Lily Lolos produkter finns att köpa till bra pris hos feelunique.com.

Betyg: 4/5
Pris: £12.49/10g


Lily Lolos mineralfoundation - Blondie