Romantisk Alla Hjärtans Dag-Look

Jag är väl medveten om att det är mer än en månad kvar till Alla hjärtans dag. Men jag älskar romantiskt inspirerade looker, och det går helt klart att ha den här looken vilken dag som helst, både till vardags och fest.

Jag gillar verkligen detaljen med lila skimrande ögonskugga vid övre fransraden och guldigt nedanför.
Ansikte:
- Jemma Kidd Pro Skin Rescue Bio-Complex Veil - Nude Y1
- Jane Iredale Liquid Minerals - Amber
- Clinique Airbrushed Concealer - Neutral Fair
- Jane Iredale Disappear Concealer - Light
- Jemma Kidd Blushwear Creme - Pomegranate
- Jemma Kidd Dewy Glow All Over Radiance Creme - Iced Gold
- Clarins 3D Radiance Powder
- MAC Blush - Tenderling
- MAC Bronzer Stick - Tan Tint

Ögon:
- Too Faced Shadow Incurance
- MAC E/s - Patina
- MAC E/s - Charcoal Brown (ögon & bryn)
- MAC Eye Kohl - Powersurge
- MAC Crushes Metallic Pigments - Summer Stash
- MAC Mineralize Eyeshadow - Golden Gaze
- Jane Iredale Eye Highlighter Pencil
- Maybelline The Falsies Mascara
- H&M Eyebrow Gel

Läppar:
- MAC Lipstick - Chatterbox











#1 - - emma:

Hejsan! :) jag har tidigare haft andra boggar men nu har jag precis skapat en ny med skönhet/smink/kläder som inriktining! Vet inte om du är intresserad av sånt men tänkte iallafall tipsa :D

Jag kommer lägga upp inspirationsbilder, dagens makeup/klädsel/nagellack, olika tips inom skönhet mm. :)

ha en bra dag, kram!

#2 - - BEAUTY TOOLS:

Sv: Ja jag undrar det också, men vi har ju inte neutrogenasmink här som dom har i usa. Det är annars en bra foundation, förutom att den är lite aningen för mörk för mig :)

#3 - - BEAUTY TOOLS:

Sv: Ja jag undrar det också, men vi har ju inte neutrogenasmink här som dom har i usa. Det är annars en bra foundation, förutom att den är lite aningen för mörk för mig :)

#4 - - Ylva / Organic Glow:

Vad vacker du är!

#5 - - Omygloss:

Tack!!

#6 - - Emma:

Fint!

#7 - - Pia:

Blev jättefint tycker jag!!