Recension: The Body Shop Mango Body Scrub

Jag har länge suktat efter den här skrubben och hade därför höga förväntningar första gången jag provade den. Jag blev riktigt besviken, den är inte det minsta dryg, skrubbar sådär och återfuktar inte alls bra.
 
Förväntningarna var att den skulle likna min favorit från Asquith & Somerset, som skrubbar riktigt bra och innehåller mycket olja vilket gör en bra återfuktad efter duschen. Men som sagt höll den inte alls måttet. Dessutom var den dyr..
 
Därav inget jag rekommenderar!
 
Pris: 195kr
Betyg: 2/5
 
#1 - - Dess - Drömteori:

Känns som att nästan alla skrubbar man kan köpa är för mesiga... hemmagjort är bäst!

Svar: Jag håller med dig! Det enda som kan vara kul är att köpta kan lukta himla gott. Jag har bara olivolja och socker i min hemmagjorda skrubb så det är ingen speciell doft alls. Funderar på att köpa någon eterisk olja för att få lite doft på den!
Omygloss

#2 - - Lindatess:

Jag har testat dom flesa av tbs skrubbar och måste bara rekommendera deras sweet Lenin skrubb. Den är den rivigaste och har en olja om verkligen sitter kvar när man skrubbat klart sig. Dom brukar j va snälla med prover på tbs så fråga efter ett prov på citron skrubben nästa gång :-)

Svar: Tack för rekommendationen! Har aldrig fått något prov på body shop om jag inte köpt något, ska kräva nästa gång ;)
Omygloss

#3 - - Linda:

*sweet lemon såklart;-)