Recension: Bioderma Créaline H20

Bioderma är väl den mest omtalade makeup-removern bland kända YouTube-gurus. När tillslut en svensk webbshop (bekkas.se) tog in produkten kunde jag inte motstå att prova.

Den uppfyller helt klart alla förväntningar jag haft! Den tar bort sminkrester skonsamt men otroligt effektivt. Jag har riktigt svårt att förstå att något som ser ut som vatten kan vara såhär bra. Jag läste till mig på puritys blogg: "Att en rengöring är micellär innebär att den innehåller laddade partiklar som drar till sig smuts, smink och andra orenheter". Den har ingen doft, vilket jag tycker är bra när man tar bort smink runt ögonen.

Jag kommer helt klart köpa den igen!



Pris: 129kr/250ml hos bekkas.se (slut i sortimentet just nu såg jag)
Betyg: 5/5
#1 - - BYSOFIA:

Hoppas du får en underbar söndag fina du!

Glöm inte att kika in den nystartade tävlingen om en smarrig

sommar Goodiebag! http://bysofia.se/2012/june/avsluta-tavling-ny-tavling.html#comment KRAAM

#2 - - Mamma:

Den måste jag prova! Ta med den.

Svar: Det ska jag göra :)
Omygloss