Recension: disp Core Style Cream

Den här produkten var med i min mars-glossybox, och jag har använt den flitigt vill jag lova! När jag fick den tänkte jag: åh nej, ännu en hårkräm som ska appliceras efter dusch. Jag har alldeles för många hemma redan! Men där tänkte jag om, för den här är grym!


Produktinfo (tagen från eleven.se)
disp Core Style Cream mjukgör, för en vacker och frisk struktur. En kräm som skyddar och ger ditt hår naturlig form och glans. Kan användas å både vått och torrt hår. Vid användning i vått så skyddas håret vid föning samt ger ett lätt stöd, och vid torrt så ökas definitionen och den hjälper att minska flygigt hår och frissighet. Kan ge en lätt separation om så önskas.

Den här krämen gör mitt hår supermjukt, frizzfritt och en känsla av att vara fönat fastän jag alltid självtorkar mitt hår. För er som har självlockar och vill ha rakare hår hjälper denna krämen till en bra bit på traven. De dagar jag vet att jag vill locka mitt hår (med tång) däremot är det här ingen bra grund, för lockarna håller mycket sämre än om jag använder en kräm med mer stadga.

Kan verkligen rekommenderas alltså!

Pris: 178 kr/125ml hos eleven.se
Betyg: 5/5




Endast självtorkat med Style Cream applicerat efter tvätt.
#1 - - Paula:

#2 - - Anonym:

Åh Nice! Den vill jag testa! Mitt hår blir så frizzigt när jag självtorkar.

Tänker du något på att dina hårprodukter inte ska innehålla alkohol eller sulfater?

Kram

#3 - - Tove (Ytliga saker):

Kul. Det här är en sån produkt som jag sett både här och där men inte veta något öht om. Tack för info och kul att du gillar!

#4 - - Lotta:

Den måste jag ju få prova, tror du det är ngt för mig? Puss mamma

#5 - - Omygloss:

Paula: Om du har någon käck burk så kan du få en klick och se vad du tycker! Jag tänker absolut på att kolla vad produkter innehåller. Den här krämen är parabenfri!



Mamma: Vet inte, behöver inte du produkter som ger mer stadga istället? Men prova får du göra!

#6 - - Paula:

Oh la la! Hade inte sett att du svarat! Aa jag ska försöka komma ihåg så får jag testa :)

Jag fick ett tips av min syster om håret. Jag har ganska lätt för att få fett hår men efter att min syster tipsade mig om att man skall borsta håret varje dag eftersom det fördelar det naturliga fettet i håret. Det fungerar bra för mig :)

Kramis