Bronzed and Radiant

När jag sminkade mig idag sa jag wow i mitt huvud åt varje produkt jag applicerade. New Skin Revive foundation går på som en dröm och ger nästan en retuscherad finish. Med Lyster Cream Bronzer från Manasi går det verkligen att bygga upp en naturligt solkysst hud med ett fantastiskt glow. Hush från MAC är min absoluta favorithighlighter till solbrända looker. Clarity från Jane Iredale är ett rosa krämrouge som jag applicerat på kindäpplena och en liten dutt på mitten av näsan vilket knyter ihop hela looken.
 
 
 
 
 
 
Vad tycker ni om att ha produktlista i slutet av inlägget såhär istället för längst upp som jag brukar?
 
Ansikte:
- L'Oreal Lumi Magique Concealer - Light
- Sleek MakeUP New Skin Revive Foundation – Shell
- Manasi Lyster Cream Bronzer
- MAC Cream Colour Base - Hush
- Jane Iredale In Touch Cream Blush - Clarity
 
Ögon:
- UDPP
- ELF Eye Transformer (den guldiga)
- MAC E/s - Embark
- Purminerals Big Blink Mascara
- Too Faced Brownie Brow Pencil - Blonde-y
- Billion Dollar Brows Brow Gel
 
Läppar:
- L'Occitane Lip Balm
#1 - - EllenF:

Jättefint!

Svar: Tack!!
Omygloss