Äntligen min!

I höstas fick jag en tester av Midnight Recovery Concentrate från Kiehls som min hud fullkomligt älskade. Jag bestämde mig för i julas att jag ville ha en fullsize hemma och har sedan dess gått och väntat på en rabattkupong från Åhléns som trillar in då och då. Äntligen kom den, och äntligen är produkten min!
 
#1 - - Beautybylinda :

Åh så kul när man äntligen har det man önskar sig :)

Svar: Verkligen! Varje gång jag är inne på toaletten kollar jag på flaskan och längtar tills det blir kväll och jag får smörja in mig med den :)
Omygloss

#2 - - Tove:

Ooh, den här har jag helt missat. Vad är det här för goding?

Svar: Ett serum som ska reparera och lugna huden. Här kan läsa mer om mitt första intryck av produkten: http://omygloss.blogg.se/2012/september/forsta-intrycket-kiehls-midnight-recovery-concentrate.html
Omygloss

#3 - - Nina:

Håller med dig! Jag använder den sedan snart en månad tillbaka och den har radikalt förbättrat min torra hy, reducerat rynkor och är fantastisk på alla vis.

Kul att du också gillar den. Jag har ögonkrämen också och den är också fantastisk.

Svar: Kul att höra! Kanske ska ta och prova ögonkrämen när det är dags att köpa ny :) Är väldigt sugen på att prova Creamy Avocado Treatment också.
Omygloss

#4 - - Nina:

De har så många spännande produkter. Jag brukar handla på Kastrup, där är det 20% billigare än i affären.

Svar: Jaha nice! Jag är aldrig där dock, så jag brukar utnyttja Åhléns 20% rabattkuponger.
Omygloss