DuWop Self Adjusting Lipstick - Private Red

I den senaste beautiboxen fick jag 150kr att handla för hos beauti.se, då passade jag på att klicka hem det här läppstiftet (det sista dessutom, för just nu är det slut). DuWop Private Red ska ge den perfekta röda nyansen genom att anpassa sig efter varje individs färg. Läppstiftet innehåller en blandning av tre pigment som ger en vibrerande röd nyans.
 
Läppstiftet är verkligen rött och pigmenterat, det ändrar färg efter en liten stund, men jag har inte bett någon annan prova det så jag vet inte om den har någon annan färg om någon annan bär det. Jag tycker iaf att färgen passar mig bra! Stiftet har bra hållbarhet och flyter inte ut trots att jag inte har någon läppenna under. Finns som sagt att köpa hos beauti.se (när det inte är slut..) för 225kr.
 
 
 
 
#1 - - Johanna (Jolimas sminkblogg):

Väldigt fint stift. Du passar jättebra i den färgen :)

Svar: Tack!
Omygloss

#2 - - Ana Zagreb:

Den verkar verkligen vara bra!

Svar: Ja, den är toppen tycker jag!
Omygloss

#3 - - Andréa:

Superfin färg!

Svar: Visst är det!
Omygloss