L'Occitane Ultra Rich Face Scrub

Den här ansiktsskrubben är min senaste favorit i hudvårdsdjungeln. Det är en krämig peeling som innehåller 10% sheasmör vilket lugnar huden. De små peelingkornen är i själva fallet krossade sheanötskal, vilket är en rolig touch på det hela. Det är en mild peeling som helt klart fungerar bra för känslig hud, men den är absolut inte mesig. 
 
Det senaste har min hud varit riktigt irriterad. Men varje morgon efter jag använt den här skrubben så är de värsta irritationerna borta och jag vaknar upp med världens lyster i ansiktet. Rekommenderas till alla!
 
Pris: 220kr/100ml hos loccitane.se
Betyg: 5/5
 
 
#1 - - Beautybylinda:

Låter väldigt intressant :) Jag älskar loccitane :) Jag hittade föresten en Ambre på Loccitane i Täby centrum Wohoo :)

Svar: Då borde du prova den här! Vad kul :D
Omygloss