Recension: Rimmel Sexy Curves Mascara

Sexy Curves är en mascara som ska ge böjda, klumpfria, fylliga fransar. Den minst sagt originella borsten ska hjälpa till för att få den där snygga böjen, vilket jag tyvärr inte alls upplever. Mascaran är alldeles för blöt, vilket gör att det både klumpar ihop sig och tynger ner fransarna. Det ger lite den där wet-looken som vissa mascaror kan ge och jag inte är alls förtjust i. Som tur var köpte jag mitt exemplar på Gekås för en tjuga, så det gjorde med inte så mycket.
 
Pris: 99kr hos nelly.com
Betyg: 1.5/5
 
 
 
#1 - - Andrea:

Håller helt med dig! Har den mascaran och är inte alls nöjd. Kul att vi tycker samma! :) Vilken är din favoritmascara förresten, om du har någon?

Svar: Vad skönt att det inte bara var jag som tyckte så! Min favoritmascara är Wonder Perfect från Clarins. Den har allt!
Omygloss

#2 - - Andrea:

Ville bara tacka för tipset! Båda av mina mascaror var slut(=torra+helt värdelösa) så jag behövde akut en ny, speciellt eftersom jag skulle ut förra fredagen. Svängde förbi KICKS i typ 2 minuter, pekade på Clarins-mascaran och köpte den på tre röda. Den är hur grym som helst! Tänkte att ifall vi har samma åsikt om dåliga mascaror kunde jag lika gärna köpa en mascara du rekommenderade. Och tur var det, älskar den! Tack snälla och kram! :)

Svar: Åh gud vad kul att höra! :D
Omygloss