Rea hos Pure Cosmetic

Just nu är det hela 25% rea hos Pure Cosmetic. Rean gäller märkena Cailyn, Zoya och Qtica. Cailyn gör bra mineralsmink och Zoya gör grymma nagellack, så det är verkligen värt att ta sig en titt!
 
Butiken finns i Göteborg på Drottninggatan, men de har även en nätbutik som finns tillgänglig här. Rean gäller till imorgon (28/3) i butiken men ända till 1/4 på webbshoppen. Det enda man behöver göra är att ange koden PÅSK när man kommer till kassan.
 
Själv var jag inne i butiken idag och köpte två nagellack från Zoya. Jag har länge varit sugen på ett babyblått lack. Egentligen hade jag spanat in Cloud från Isadora, men jag kunde inte låta bli att köpa Blu när det var så bra erbjudande. Sen följde rosa Shelby från förra årets sommarkollektion med i rena farten.
 
Blu och Shelby
#1 - - B R O W N S U G A R:

Ååh Blu ser helt fantastiskt ut!

Svar: Jag ÄLSKAR den! Kan verkligen rekommendera :)
Omygloss

#2 - - B R O W N S U G A R:

Sv: Ååh ja! Jag älskar When monkeys fly! men de e ett HELVETE att få bort de :( hahah. Hade mitt i typ två veckor innan jag gav mig på ett försök att avlägsna de fina guldet .. :D

Svar: Haha, det är väl som med deborah lippmann-lacken då!
Omygloss