Recension: L'Oreal Miss Manga Mascara

Mega Volume Miss Manga ska ge extrem volym till både övre och undre fransarna, ge megasvarta fransar och dessutom ha extremt hållfasthet. Varför den heter manga är för att man ska med hjälp av ytterkanten av borsten kunna klibba ihop fransarnas ytterkanter så att man får liknande mangafransar.
 
De två första egenskaperna håller jag verkligen med om, fransarna får otroligt mycket volym och dessutom rikligt med längd. De blir verkligen svarta också, men hållfastheten är sådär. Jag har väldigt långa dagar i skolan ibland och då kan den fälla lite. Om man inte klibbar ihop ändarna av fransarna med borstens ytterkant så separerar den dessutom fransarna riktigt bra. En väldigt prisvärd mascara skulle jag säga att detta är som jag absolut kan tänka mig att använda igen, främst för att den faktiskt håller mina fransar riktigt böjda.
 
Pris: 139
Betyg: 4/5
 
 
 
 
#1 - - Madde:

Du borde testa isadoras all day long maskara! Det är min nya favorit i hela sminksamlingen. Böjer, förlänger, ger tjocka fransar, separerar och håller hela dagen. 119kr på Åhléns nu ;)

Svar: Håller på att testar den just nu faktiskt!
Omygloss