NOTD: Essie - Pink About It

Oktober är den rosa månaden som ger extra fokus åt bröstcancer. I skönhetsvärlden släpper många märken rosa produkter för att ge ett bidrag. Essie har i år släppt lacket Pink About It där 7kr av varje såld flaska går till BRO - Bröstcancerföreningarnas Riksorganisation.
 
Lacket har en himla fin glassrosa färg, men jag önskar verkligen att det underbara skimret av rosa och guld som syns i flaskan hade synts även på naglarna. Det är många andra som testat lacket som sagt att det är svårlackat, men när jag använt Ridge Filler (också från Essie) har jag faktiskt inte märkt av detta.
 
 
 
#1 - - Ann-Sofie/Colour it:

Väldigt fin rosa nyans, bra att de ger ut såna lack där en del av försäljningen går till Rosa Bandet. :-)

Svar: Ja jag köper alltid någon produkt som bidrar till rosa bandet fastän jag inte gillar den jättemycket. Men den här är värd ett köp iaf!
Omygloss