Vill ha: Origins GinZing Energy-Boosting Moisturiser

Jag har haft extremt hög oljeproduktion det senaste och känner därför att det är dags att byta ut min ansiktskräm mot något lättare. Jag tänkte att det bara var sommarvärmen som fick min hy att vara oljig, men så verkar det alltså inte vara. Idag var jag på Origins-avdelningen på Åhléns och blev då rekommenderad att prova den rätt nyutkomna krämen GinZing som är oljefri och ska ge huden energi och lyster. Den har fått himla många fina recensioner och nu är jag otroligt sugen på att prova. Speciellt eftersom priset "bara" ligger på 250kr. Det kan synas dyrt för många, men det är faktiskt rätt billigt med tanke på vad de andra krämerna kostar från Origins. Har du testat den?
 
 
#1 - - Beautybylinda:

Verkar intressant :) Har inte testat denna men vitazing har jag provat och den gillade jag. Jag har fått intrycket att origins har bra produkter överlag :) 250 var väl ett väldigt bra pris :) tycker jag iaf :)

Svar: Eller hur! Jag har inte testat något från Origins, men har hört så mycket gott så nu kan jag inte hålla mig längre.
Omygloss