Isadora Sugar Crush Nails - Peach Nectar

Sugar Crush-lacken från Isadora är något alldeles speciellt. Jag har i och för sig inte testat sandlack från något annat märke men de här håller så bra kvalitet så jag har inte känt behovet av att testa något annat än. När vårens sugar crush-lack kom ut fick jag direkt ett habegär för Peach Nectar. En färg som jag tänkte skulle bli speciellt snygg till sommaren när man fått lite färg på händerna. Jag gillar verkligen färgen, men den blev mycket mer nude på mina naglar än jag hoppats på. Jag hade önskat en lite mer lysande färg, kanske till och med åt neonhållet? Det jag tycker bäst om med det och som det gärna hade fått vara mer av är det ljusgröna glittret. Persikofärgat och ljusgrönt gör sig väldigt bra ihop! Precis som Wine Crush-lacket jag har så sitter detta väldigt bra.
 
Pris: 79kr hos eleven.se