Utrensning på gång

Häromveckan rensade jag ut massa nagellack från min samling, ikväll har jag rensat ut mina porer från smuts med Origins Clear Improvement Active Charcoal Mask. Jag testade den första gången för en vecka sen, och sedan när jag var på Åhléns i veckan och såg att den fanns till extrapris köpte jag en fullstorlek (198kr istället för 280kr). Mitt första intryck jag fick förra veckan var att porerna blev riktigt utrensade, men däremot kom två blaffiga jättefinnar av det. Jag hoppas att det är konsekvensen av att jag inte gjort någon ordentlig utrensning på ett tag och att det är vad som krävs för att det sedan ska bli bättre. En mycket renare näsa (utanpå alltså) har jag fått iaf, och jag upplever att det är få masker som faktiskt biter på pormaskar. Någon som testat denna masken innan?