Ett brev från en usel bloggare

Hur kan det ha tagit så lång tid sen jag skrev mitt senaste blogginlägg? Jo, det ska jag berätta för er. I april blev jag invald till Chalmers kårledning, en grupp på nio personer som leder studentkårens dagliga arbete, där jag främst jobbar med frågor som rör nöjeslivet på Chalmers. Det tar upp mycket kraft och tid men är också riktigt roligt. Det här kommer jag alltså sysselsätta mig med på heltid i ett år från och med en månad tillbaka. Det är något som jag är oerhört stolt att jobba med och därför har det helt enkelt varit okej att bloggen halkat efter. 
 
I övrigt i sommar har väldigt lite smink suttit på mitt ansikte och lite tid lagts ner på skönhetsritualer. Nästan bara favoritprodukter har därför fått stå i centrum. Produkter så som colorcare schampo från Sanotint och rouget Hallon från Idun Minerals. Naglarna har främst fått prydas av Cirque Sani för att 1. det är oerhört fint och 2. det sitter riktigt, riktigt bra. 
 
Förutom att jobbat med kårledningen har jag flyttat, vilket innebär att min bättre kamera inte använts speciellt mycket. Hurra från bra iPhone-kamera. Jag har även tillbringat helger med Joel i Arvika och Oskarshamn och senast var vi en vecka i Samos vilket var underbart fint. Här nedan kommer ett urval av bilder från resan! 
 
Vid Potami waterfalls
 
Utsikt över Samos stad

Tsamadou Beach
Pythagorion