Daniel Sandler Long Lasting Waterproof Eyeliner

Att hitta en ögonpenna som sitter bra kan ibland kännas som ett helt livsprojekt. Jag som har väldigt oljiga ögonlock har även svårt att hitta en penna som passar där. Daniel Sandlers ögonpenna utger sig för att vara vattenfast, så den verkade som en bra kandidat till mina ögon.
 
Den här pennan håller verkligen vad den lovar. När den väl är applicerad så sitter den som berget. Jag har även använt den till tightlining vilket den har fungerat utmärkt till. Jag har färgen Brown Velvet som verkligen är den perfekta bruna färgen på en ögonpenna. Vissa bruna pennor upplever jag nämligen vara för röda i tonen. Den är även den perfekta pennan att använda till att få till en soft liner som jag gör genom att applicera pennan över fransraden och sedan använda en snedställd borste för att jämna ut (För mer beskrivning, läs detta inlägget). Pennan har dessutom ett humant pris på £9.25 hos feelunique. Jag kommer definitivt köpa den igen!
 
Betyg: 5/5