Deborah Lippmann - Shake Your Money Maker

Här har vi ett lack som gör att jag inte kan sluta stirra på mina naglar. Det har verkligen en 3D-effekt som är helt fantastisk. För att få det helt täckande krävs det för mig tre lager, men det torkar faktiskt riktigt fort så det gör inget. Jag lyckades faktiskt fynda det här lacket på wasséns i Göteborg när de hade ombyggnadsrea. Tyvärr hittar jag det inte tillgängligt på nätet någonstans, någon som vet?
 
Lite lackporr kommer lastat!
 
Utan blixt
 
Utan blixt
 
Utan blixt
 
Med blixt
#1 - - Nin:

Oj så snyggt! Har två Deborah Lippmann lack. Det ena är superfint, det andra ett major fail.

Är detta lätt att applicera?

Svar: Man får liksom peta på det lite, men tycker inte att det är superkrångligt. Det blir tjocka lager, men det gör inget eftersom det torkar så fort.
Omygloss

#2 - - sannas rum:

Jösses vad snyggt det var, nästan så jag vill åka in till stan och köpa det first thing tomorrow :P Men får nog avvakta lite :)

Du deltog ju i en designutlottning hos Sara (brownsugar.se) i december där man kunde vinna en skräddarsydd design gjord av mig, så jag tänkte därför tipsa om att man nu får en ny chans att vinna en design till blogg.se. Om du vill delta finns inlägget här: http://www.sannasrum.se/2014/01/designutlottning-5/#comments

#3 - - Evelinasfina Skönhetsblogg:

Riktigt snyggt! Älskar glitternagellack :)

Svar: Visst är det snyggt!
Omygloss