Recension: M Picaut Skin Perfect Moisturiser

 M Picaut slutar aldrig överraska om man säger så, allt jag testat därifrån är (fanimej!) helt fantastiskt. På Acadermia fick jag med mig ett paket med tester på alla deras produkter som har varit perfekta att ha med i necessären när jag inte sovit hemma under julledigheterna.
 
Skin Perfect Moisturiser innehåller många sköna oljor, från bland annat havtorn, oliv och aprikoskärnor. Den känns väldigt mjukgörande och fuktgivande och är riktigt skön att använda när man har torr hy, vilket väl nästan alla lider extra av under vintern. Den absorberas ändå väldigt bra av huden och trots sina fukt och fettgivande egenskaper känns huden inte fet efter applicering. Tack vare hög dos av effektiva peptider ska den även minska rynkor och fina linjer med 45% redan efter 2 månaders användning. Jag har ju inga rynkor än och kan därför inte utlåta mig om detta men känner att den jämnar ut huden fint och kan verkligen rekommendera denna!
 
Pris: 379kr just nu hos eleven.se
Betyg: 5/5