Vill ha: Too Faced Sweethearts Perfect Flush Blush - Candy Glow

Det här med ha-begär är svårt att beskriva. Man vill bara HA det. Det som jag just nu bara vill ha är "hjärtrouget" Candy Glow från Too Faced. När den här godingen släpptes förra året kunde jag hålla med om att det såg fint ut, men det där begäret väcktes liksom aldrig. Under året som gått har jag sett så många bra recensioner och fina swatches på det att jag tror inte jag kan hålla mig längre. Kolla bara in bilden längst ner på Caroline som driver makeupedia.  Men smakar det så kostar det. I Sverige går det loss på 329kr hos eleven.se. På beautybay däremot kan man få det för 269kr, vilket fortfarande är en del.
 
Jag har en ganska stor rougesamling där hemma. Så behöver jag verkligen det här? Kanske inte. Vill jag ha det? Oh yes! Det finns inte möjligtvis någon som har ett exemplar de vill sälja till ett bra pris eller byta till sig mot andra produkter?
 
Too Faced Sweethearts Perfect Flush Blush - Candy Glow
 
Kolla ni vilket underbart glow rouget gett makupedia!