CND - Glided Dreams Collection

CNDs vackra höstkollektion Modern Folklore följs av en nästan ännu finare (åtminstone drömlikare) kollektion - Glided Dreams. Vinterns trender bjuder på massor av glans och glitter. Kollektionen är till för alla vinterns fesligheter och finns både i Shellac och VINYLUX. Jag har fått hem de tre lacken som ingår i kollektionen i Vinylux.
 
Det ljusblå/lavendellila lacket ser väldigt härligt ut i flaskan, men är ett lack jag tror inte kommer passa mina naglar speciellt, då jag får lite sjukbleka händer av sådana färger. De andra ser dock ut att vara helt i min smak! Finns på nailsbodybeauty.se för 139kr styck. 
 
Grand Gala #177, Chiffon Twirl #178, Dazzling Dance #179
 
 Grand Gala #177
 
 Chiffon Twirl #178
 
 Dazzling Dance #179
 
Dazzling Dance #179, Chiffon Twirl #178, Grand Gala #179
#1 - - [email protected]:

Dazzling Dance ser riktigt snygg ut, tycker du ska testa det =D