Halloweenrea på Edypolish

Min absoluta favoritsida för att shoppa nagellack på är Edgypolish. De säljer massa otroligt fina Indielack - lack som är handgjorda. Det som jag speciellt tänker på när jag tänker Indielack är Deborah Lippmann på knark, alltså massa urfina paljett och glitterlack, men även hololack i alla möjliga färger. Det finns "normala" lack också, men min blick faller oftast inte däråt när det finns så mycket unikt. 
 
Just nu är det halloweenrea där flera av nagellacken säljs till 50%, men dessutom är det 10% rabatt på alla ordinarie priser. Jag tror seriöst jag suttit och tittat på hemsidan i över 7 timmar de tre senaste dagarna och nu har jag äntligen lagt en beställning tillsammans med en av mina företrädare i kårledningen. För mig blev det tre lack och två rullar med striping tape - en guld och en silver holo. Halloweenrean håller på till 31 oktober, men varning för att gå in och kolla. Man vill ha allt!