Recension: Maria Åkerberg Cleansing

Jag har länge varit förtjust i produkterna från Maria Åkerberg och tror att jag precis testat mig igenom alla rengöringar från märket. 
 
Cleansing blev jag tipsad om från en vän som sa att leran i produkten skulle verka balanserande och lugnande på annars svårbitna områden som hakan. Produkten beskrivs likadant på hemsidan, balanserande och rengörande, speciellt bra för blandhud, fet och oren hud. Jag tycker att den fungerar lugnande och balanserande om huden är osminkad, däremot är den riktigt kass på att ta bort smink, främst mascara. Jag är ingen person som orkar hålla på med flera rengöringar, utan vill att en och samma rengöring ska både kunna ta bort smink och vara lugnande och balanserande. Nästa gång blir det nog att återgå till en gammal favorit från samma märke - Olive Cleansing. Jag är även riktigt sugen på att testa African Black Soap som jag läst mycket gott om det senaste, någon som provat?
 
Pris: Rek. pris: 45kr/30ml, 165kr/100ml, 270kr/250ml
Finns att köpa hos bland annat skincity.se
 
 
 
#1 - - Karin:

Jag har inte heller testat african black soap, men är lite sugen. Recensera gärna om du skulle testa det! :)

Svar: Absolut!
Omygloss