Premiär för Sephora i Göteborg

Idag öppnade Sephora äntligen i Göteborg. När jag och Janna befann oss där vid 10-tiden var kön helt galen. Efter 2 timmar och 45 minuter bestämde vi oss för att ställa oss i kön som då var betydligt kortare. 
 
Väl inne i butiken var det ännu värre än utanför. Folk som trängdes och alldeles för hög musik. Men åh - jag älskar butiken. Längtar till hetsen lugnat ner sig lite så att man faktiskt kan gå runt och kolla på saker i lugn och ro. Jag kom i alla fall därifrån med några saker jag blivit tipsad om innan samt en goodiebag. Jag är väldigt nöjd med att jag lyckades med att bara köpa med mig grejer från sephoras egna märke som ligger betydligt mycket bättre i pris än resten av sortimentet. 
 
Vad jag shoppade: Cream lip stain - 03 Strawberry kissed, Retractable brow pencil - Honey Blond, 
Super supreme body butter, Express cleansing wipes
 
 
Goodiebagen (som man fick när man handlade för över 500kr....): Sephora Kiss me balm,
Waterproof eye makeup remover, Pomegranate mask, Too Faced Better than sex mascara