Recension: That's so sun makeup glam body intensive tanning mousse

Let's face it - det har inte varit så mycket sommar den här sommaren. Många vill ändå ha lite färg (inkluderat mig) och då är det brun-utan-sol som är det enklaste svaret. 
 
Jag har testat ganska många BUS i mina dar och jag tycker nog faktiskt att det här är den bästa jag provat. Jag har tyvärr inte testat Rolce Roycen av BUS - St Tropez men skulle tro att dessa är rätt lika då jag sett den på en vän. BUS i mousseform är faktiskt helt fantastiskt, det är lättare att smörja ut och sjunker in väldigt fort.
 
Just den här produkten blir inte det minsta orange, ger hyfsat mycket resultat på en och samma gång men ser ändå väldigt naturlig ut. Dessutom luktar den inte så illa. Moussen är färgad vilket gör att man lätt ser var man har smörjt någonstans. Jag använder mig gärna av en BUS-handske eftersom den som sagt sjunker in väldigt fort och produkten kan vara svår att få bort från händerna om man vill hinna smörja in en hel kropp.
 
Tyvärr är den ganska dyr (252kr) och ligger alltså i samma prisklass som St Tropez. Men väl värt det! Finns att köpa här.
 
 
Det är svårt att visa med en bild hur bra resultatet blev men jag var rätt blek innan
och nu har jag en schysst naturlig bränna.