Yves Rocher Shower Gel - Lemon Basil

Jag har alldeles för många goda duschkrämer hemma just nu. Det blir svårt att välja vad jag ska använda varje gång jag duschar och ingenting tar någonsin slut. En favorit just nu är i alla fall duschgelén från Yves Rocher som doftar citron och basilika. Doften är helt fantastisk och produkten känns mjuk och skön att duscha med. Jag tycker dessutom att flaskan är riktigt fin och somrig. Det går att köpa till pumpar till dessa vilket jag tycker är riktigt bra. Inte så resvänligt, men användarvänligt om man bara har den hemma.
 
För att förlänga doften använder jag Body Misten i samma serie som jag skrev om för ett tag sen. Även duschgelén är limited edition, så det gäller att skynda sig om man vill kunna roffa åt sig ett exemplar. Pris: 79kr/400ml på yves-rocher.se.