Styleby Beautypodd

Den senaste veckan har jag blivit som besatt av att lyssna på podcasts. Jag har liksom inte riktigt fattat grejen innan, men nu är jag med i gamet! En favorit som jag strecklyssnade på häromdagen är Styleby Beautypodd där Styleby:s skönhetsredaktör Anja Skeppe Grahn tillsammans med personliga stylisten och skönhetsfantasten Camilla Åstrand nördar ner sig i skönhet. Eftersom båda jobbar inom modebranchen är det ganska stort fokus på det. Alltså typ inte fokus på vilken den bästa saltvattensprayen är för att få looken av ofixat hår, utan snarare att det kan vara bra att gå och unna sig en föning ibland. Inte riktigt så som jag brukar jobba, men jag tycker att podden är superbra och intressant!
 
Här har ni en länk till podden. Om ni har några egna tips på andra bra poddar (behöver inte vara skönhetsrelaterade) får ni gärna komma med dem!