Queen of roses

Är det två stift jag använt nästan lite för mycket i höst/vinter så är det isadora Twist up matt lips i "Queen of roses" och "Ruby Gem". Jag önskar dock att de satt lite bättre än vad de gör, för färgerna är så jädrans snygga. I den här sminkningen har jag i alla fall använd Queen of Roses, en färg som kommer vara extremt snygg i vår. Något som jag däremot inte använt på hur länge som helst är ögonskugga. Av någon anledning känner jag alltid att mina sminkningar blir kassa så fort jag lägger färg på ögonlocken. Men nu var jag lite sugen på att testa mina shadow sticks från kiko som jag köpte i somras när jag var i Spanien. Så - here you go!
 
K
 
 
Ansikte: 
- gloMinerals gloProtectice liquid foundation satin II - natural fair & honey fair 
- Sleek Contour Kit - Light
- ELF Mineral Bronzer
- Jemma Kidd Cream Blush - Pomegranate
- Glominerals Blush - Bellini
- Jemma Kidd All Over Radiance Highlighter - Iced Gold
 
Ögon: 
- KIKO Stick Eyeshadow - 36
- KIKO Stick Eyeshadow - 37
- Clinique Lash Power Mascara
- Anastasia Dipbrow Pomade - Blonde
- Isadora Brow Gel - Cashmere
 
Läppar:
- Isadora Twist up matt lips - Queen of roses