Recension: Exuviance SkinRise Bionic Tonic, Pads

Här är en till av produkterna som jag blev rekommenderad av Skincity när jag gjorde deras hudtest. Innan jag beställde den här letade jag runt efter recensioner på den och det var extremt många recensioner som höjde den här i skyarna. Exfolierande produkter är något jag i princip inte kan få för mycket av här hemma så det var lika bra att slå till. 
 
Skinrise Bionic Tonic är en produkt som ska passa alla hudtyper. Den exfolierar med hjälp av syror, ger fukt och lovar en sund och strålande hud. På skincitys hemsida står det att det är en antiage-produkt, men det känns det som att alla exfolierande produkter är egentligen. Produkten är förpackad i 36st pads som man stryker över ansikte och hals innan man tar på sin hudkräm. Vill man vara riktigt ekonomisk är det tillräckligt med produkt i en halv, så man kan klippa sönder de på mitten om man skulle orka.
 
Den här produkten har gjort under för mig. Precis som den utlovar så ser min hy otroligt sund ut när jag använder denna. En riktig mästare mot yttorrhet! Instruktionerna jag fick var att applicera den under min dagkräm och sedan sminka mig som vanligt. Vad jag läst på andras recensioner så är det just på detta sättet som de flesta använder den. Men jag upplever inte samma lyster som alla andra, utan känner mig snarare glansig de dagar som jag använder den. Men det långvariga resultatet av att ha använt denna är en klarare hy, återfuktad med mer lyster. Jag föredrar att använda den innan mitt nattkräm istället, då vaknar man upp med otroligt mycket bätre hy än natten innan. Doften är dessutom precis som på nattkrämen - helt fantastisk!
 
Finns att köpa hos skincity.se där de just nu har en kampanj 262kr med 25% på produkter som ska göra din hy vårfräsch (ord. 349kr). Jag tyckte så mycket om den här produkten att jag precis kommit in på min andra burk. Det händer sällan vill jag lova!