Sephora Cream Lip Stain - 03 Strawberry Kissed

Flytande läppstift är något man ser mer och mer av och jag älskar trenden. Ofta matta, starka färger som sitter riktigt bra. Det enda negativa är att man får vara lite försiktig när man målar på dem, annars har man helt plöstigt läppar som har snygg färg, men är lite sneda. 
 
När jag lästa recensioner om Cream Lip Stain sa i princip varenda en att det här stiftet sitter som berget, typ 10h utan att behöva fylla på. Tyvärr sitter det inte riktigt sååå bra på mig, men ändå väldigt bra. Det flagnar inte av på något konstigt sätt som exempelvis L'Oreal Infallible 2-step Lip color. Det är även ganska lätt att applicera, men som sagt med den här färgen måste man verkligen passa sig så man inte målar utanför för då är man lite rödare där än vad som var tänkt från början. Färgen tycker jag är helt fantastisk, jag älskar blandningar av rött/rosa. Framförallt älskade jag den egentligen i somras, men jag har haft den på i princip alla kalas under hösten/vintern också. 
 
Kostar typ 125kr om jag minns rätt på sephora. Väldigt prisvärt alltså!