Recension: M Picaut Precious Oil

Det finns nog ingen produkt som jag sett så bra recensioner om som Precious Oil från M Picaut. Ändå har det tagit mig otrolig lång tid att faktiskt testa den. När jag var på acadermia i slutet på november träffade jag självaste Mette Picaut som står bakom det underbara märket. Jag fick då med mig en Precious Oil hem att testa och jag är så himla glad för det.
 
Oljan är ett anti-age serum som ska stimulera nybildandet av kollagen, minska synligheten av rynkor och fina linjer och över lag ge en näringsboost till hyn. Serumet ska vara extra bra för torr hy och vara perfekt att använda under vinterhalvåret för att ge extra näring. Den är verkligen helt jädra fantastisk. Jag behöver absolut inga anti-age-produkter än, men oljor har en tendens att fungera väldigt bra med min hy och därför har jag testat den ändå. Sen jag började använda den har jag knappt fått några nya utbrott och min hy har haft klart mer lyster. Helt klart en ny favorit i hudvårdsrutinen! Min farmor fick prova den medan jag bodde hos henne under julen och hon älskar den också.
 
Pris: 599kr hos eleven.se
Betyg: 5/5
 
 
#1 - - Lotta:

Gott Nytt År!

Svar: Gott nytt år!
Omygloss

#2 - - BadSantacdy:

hello there. What can i do for you hehes thanks

i registered 2 weeks ago but i cant find where can i search any words.

thanks for help :)