Recension: Murad Hydro-Dynamic Moisture for Eyes

Ögonkräm är något som setts mer som lyx än en nödvändighet i min hudvårdsrutin, men det senaste har jag börjat gilla det mer och mer. Jag gillar ganska lätta ögonkrämer och de får gärna kännas svalkande eftersom jag lätt får svullnad under ögonen.
 
Den här godingen från Murad är just en lätt kräm som ska vårda och väcka liv i området runt ögonen. Den ska även jämna ut linjer och rynkor, men det har jag svårt att uttala mig om. Jag har faktiskt aldrig gillat en ögonkräm så mycket som jag gillar den här. Den känns verkligen återfuktande, och det har jag verkligen behövt i dessa vintertider. Jag blev därför oerhörtglad när jag fick test på den här krämen både i min beautibox och på Beauty Night by Tanci. Jag kan verkligen rekommendera den, men kommer inte köpa den igen. Priset svider alldeles för mycket i min plånbok.
 
Pris: 770 kr/15ml hos beauti.se
Betyg: 5/5