Recension: Origins GinZing Moisturizer

När jag i höstas kände mig väldigt fet i huden blev jag rekommenderad den här vid originsdisken. Den ska ge huden massor med fukt och i övrigt pigga upp en trött hud. Den är helt oljefri och ska dessutom inte innehålla några kassa ämnen (kolla bilden längst ner).
 
Jag är helt tokkär i den här ansiktskrämen. Den känns superlätt, lite gelaktig men väldigt fuktgivande. Jag tror att den här ansiktkrämen har bidragit mycket till att jag fått bättre hud det senaste halvåret. Den luktar dessutom otroligt gott, lite apelsin. När det var som kallast i vintras blandade jag i två droppar M Picaut Precious Oil men annars känns det som att den för mig fungerar som en all-year-round-moisturizer. Jag tror knappt jag har en vecka kvar av den här krämen och det är mycket sannolikt att jag köper den här igen. Det händer inte ofta vill jag lova!
 
Betyg: 5/5
Pris: 250kr på Åhléns
 
 
 
#1 - - Marte:

Elsker denne! Er så deilig! :D

Svar: Ja den är underbar!
Omygloss