Private Red

Private Red från DuWop är ett läppstift jag lite glömt av att jag hade. Men nu är det höst och jag börjar mer och mer känna för att leta upp mina mörka läppstift, där Private Red ligger inom den kategorin. Färgen är lite brunröd, tyvärr går det lite för mycket åt brun för att jag verkligen ska tycka om den. Så om det är någon som känner för att köpa det kan ni få det för en billig peng. 
 
 
Ansikte:
- Bobbi Brown Corrector - Extra light bisque
- Bobbi Brown Creamy Concealer - Warm Ivory
- Cailyn Pressed Foundation - Suede
- Glossybox Blush - Rosewood
 
Ögon:
- Inglot Full Metal Eyeliner - 529
- Benefit They're Real Mascara
- Mac E/s - Corquette (bryn)
- Pixi Natural Brow Duo - Medium Brown
 
Läppar:
- DuWop Lipstick - Private Red
 
 
 
#1 - - Andrea:

Den ser asfin ut på dig tycker jag i alla fall! :) <3

Svar: Tack! Det bruna i läppstiftet syns dock inte så bra på bilderna, men helt fel är det ju inte.
Omygloss

#2 - - Annahita:

Förlåt för typ onödig objektifiering men FUCK vad du är vacker??? <3

Svar: Tack! Vad otroligt glad jag blir!
Omygloss