Sommarbas

Jag är riktigt ledsen över att Jemma Kidd slutat tillverkats. Jag har många väldigt bra produkter därifrån! Bland annat krämen jag hade som bas i den här sminkningen - Pro Skin Rescue Bio-Complex Veil. Jag har skrivit en mer utförlig recension som ni kan läsa här. Krämen är perfekt att använda på sommaren när man inte vill ha så mycket täckning och funkar speciellt bra för mig som inte brukar bli så brun i ansiktet. Produkten gör nämligen att jag ser ut att ha lite mer solbränna = ansiktet matchar kroppen bättre. 
 
 
 
 
Ansikte:
- Jemma Kidd Pro Skin Rescue Bio-Complex Veil
- Max Factor Creme Blush - Soft Pink
- ELF Mineral Brozer
- MAC Cream Colour Base - Hush
 
Ögon:
- Yves Rocher Waterproof Eye Pencil - 06 Cuivre
- Clinique Lash Power Feathering Mascara
- Anastasia Dip Brow Pomade - Blonde
 
Läppar:
- MAC Sheen Supreme Lipstick - Full Speed