Recension: Real Techniques Blush Brush

Jag är ett stort fan av Real Techniques-borstarna och även denna borsten är en av mina favoritborstar. Real Techniques borstar är designade av Samantha Chapman som är en av systrarna bakom den stora YouTube-kanalen pixiwoo (som är en av mina favoritkanaler). Alla borstarna tycker jag är riktigt prisvärda och håller riktigt hög kvalité. Om du inte provat någon av borstarna tycker jag absolut det är dags!
 
Blush Brush tycker jag har ett lite förvirrande namn. Enligt mig är den alldeles för stor för att användas som rougeborste. Däremot är det här en fantastiskt bra borste till bronzer. Jag använder den här till alla mina packade puderbronzers.
 
Pris: $8.99 + frakt hos iherb.com
Betyg: 5/5
 


 
I jämförelse med Blush Brush från ELF
 

 
Jag är väldigt sugen på att prova fler borstar därifrån, bland annat Stippling Brush. Men även de nya borstarna Expert Face Brush, Setting Brush och Fine Liner Brush. Har du provat någon av dem?
 
Fler Real Techniques recensioner:
- Buffing Brush (från Core Set)