10 tomma #24

 
1. Sebastian Re-Shaper. En hårspray som är ganska bra. Den har inte varit något speciellt, men inte heller dålig. 
 
2. Love&Toast Shower Gel. En helt vanlig shower gel det här också. Ganska krämig och har en söt flaska, men inget jag skulle köpa igen.
 
3. Pür Big Blink Mascara. En mascara som varit riktigt fenomenal flera gånger och rätt kass flera gånger också. Tyvärr ingen mascara just jag kan lita på, men jag vet många andra som älskar den. 
 
4. Max Factor Clump Defy Mascara. Bra vardagsmascara, den separerar fint och håller böjen hyfsat bra. 
 
5. Origins Ginzing Moisturiser. Har blivit en riktig favoritåterfuktare för min del. Den kostar inte supermycket (250kr), känns väldigt fuktrik och luktar såååå gott.
 
6. Clarins Wonder Perfect Mascara. Min all-time-favourite-mascara. Ger både bra volym, längd och håller böjen. Vet inte hur många såna här jag har gått igenom nu, dessutom en av få produkter jag har back-up på. 
 
7. Isadora All Day Long Lash Mascara. Precis som Max Factor Clump Defy är det här en väldigt bra vardagsmascara. Den ger inget omph, men är lätt att tvätta bort och därför är den skön att använda till vardags. 
 
8 & 9. Björn Axén Megafix Hair Spray. Riktigt kass hårspray tycker jag då den blir extremt stel.