10 tomma

 
1. L'Occitane Verbena Edt - Parfym som doftar ren citrus. Helt ljuvlig! Kommer troligtvis köpas in en ny när våren närmar sig.
 
2. La Roche Posay Hydreane Legere - Skön ansiktskräm som ger bra med fukt. Lite för fet för min hy dock.
 
3. Davines Hair Refreshener Dry Cleaning Mist - Riktigt bra torrschampo, gör att håret faktiskt känns renare och inte sådär tovigt som andra torrschampon kan göra håret. Tyvärr upplever jag inte att det är så drygt.
 
4. Clinique Lash Power Mascara - En av mina favoritvardagsmascaror eftersom den ger fina separerade fransar och kan tvättas bort enbart med varmt vatten.
 
5. L'Occitane Verbena Body Salt Scrub - Awesome kroppsskrubb som luktar helt ljuvligt (faktiskt godare än parfymen).
 
6. Batiste Dry Shampoo - Har bara använt när jag rest pga den praktiska storleken. Annars är jag inte alls ett fan av batiste.
 
7. Yves Rocher Shower Gel - Ingen superfavorit, men den luktar gott oritentaliskt.
 
8. Yves Rocher Shower Oil - Jag föredrar den här duscholjan jämfört med deras duschkrämer, men l'occitanes duscholja är såå mycket bättre (mer oljig, återfuktande, känns lyxigare) så jag fortsätter med den istället.
 
9. Disp Core Style Cream - Kung på att ge mjukt hår och hålla borta frizz. Jag tvättar håret rätt sällan så därför tar det en evighet för mig att göra slut på sånt här. Att den ens tagit slut är alltså ett riktigt gott betyg!
 
10. Maria Åkerberg Olive Cleansing - En av mina all-time-favourites. Mild men effektiv.
#1 - - Lotta:

Gillar sådana här inlägg! Blir en liten mini recension, man får bra tips!

Svar: Kul att du gillar dem :) Jag tycker också om att läsa om sånt här hos andra.
Omygloss

#2 - - EllenF:

Älskar Davines torrschampo. Köpte ett nytt när mitt press-ex tog slut!

Svar: Visst är det bra!
Omygloss