December Favoriter

Favoriterna den här månaden är många!
 
 
Den här body scruben känns både återfuktande och löddrande. Den har en uppiggande mintig doft. Jag önskar att den hade fler skrubbkorn egentligen, men tillsammans med peelingvanten gör den mig löjligt len.
 
En otroligt krämig handkräm som doftar jättegott.
 
Jag älskar att den här balmen är såpass oljig i konsistensen. Den gör mina läppar lena och är utmärkt att smörja in näsvingarna med när jag har en extra snuvig dag. Den har en liten rolig kornig konsistens som löses upp genom att man värmer den lite i fingrarna.
 
Har öppnat en ny förpackning av denna mascaran nyligen som blev min favoritmascara förra året. Den levererar även nu!
 
En lite lysande rosa färg som är ursnygg på vintern. Är lika fin sheer som opaque.
 
Jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag älskar den här paletten. Färgerna är så underbara.
 
Figs & Rouge Balm
#1 - - Elin:

Var köper du Mac i sverige?? Har letat jättelänge eftersom jag älskar deras makeup men har bara köpt utomlands:)

tacksam för svar! :)

Svar: Jag bor i Göteborg så jag köper det på Åhléns City. Finns även i Stockholm. Bor du inte i närheten av någon av de städerna så finns MAC på kicks.se
Omygloss